tisdag 11 maj 2010

1 Vecka kvar!

Om 7 dagar reser jag från ett 39 gradigt Bangkok till ett fortfarande kallt Stockholm? Just nu är det ganska hemskt att vara utomhus dagtid här, så sitter mest hemma, pluggar och räknar dagar. Det ska bli skönt att komma hem och frysa lite. Lär ångra att jag sa det ganska snabbt.

Kom precis hem från tenta nr. 4 vilket betyder att jag har två kvar.

Igår fyllde min älskling Rin år och det firades med ett stort gäng, några whiskey flaskor och mycket god mat.









2 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis på Rins födelsedag! Hon verkar jättesöt!

Grattis till avklarade tentor också, och lycka till på de resterande.

Kanske kan hinna med en öl när du är hemma i sommar? Eller så ses vi i Sjöstan som vanligt. :)

Jannis sa...

Tack Hanna!

Det är väl självklart att vi ska ta en öl! Vi drar ihop alla gamla godingar, du, jag, johan osv.