söndag 16 maj 2010

Första året på Bangkok University avklarat!

För ett par dagar sedan skrev jag sista tentan och lämnade in sista uppsatsen för det här skolåret. Känns mycket skönt att ha gjort det. Imorgon natt avgår planet mot Köpenhamn och sedan mot Arlanda. Det känns ganska overkligt att man snart är tillbaks i Sverige efter nästan ett år. Stannar hela sommaren och åker tillbaks hit i slutet av juli för nästa läsår.

Det har varit ett väldigt kul och spännande år. Jag har lärt känna många olika vänner från alla världens hörn och dessutom träffat Rin som jag älskar väldigt mycket. Lite jobbigt blir det att säga "see you later" (för det är ju inget goodbye som behövs) men jag tror att dessa två månader kommer gå ganska snabbt och det blir precis lagom att åka tillbaks hit när temperaturerna börjar göra sig redo för ännu en helvetes vinter i Sverige ;)

Håller för stunden på och packar men märker att det inte är mycket som kommer med. Klarar mig nog med bara handbagage.

På onsdag skriver jag här igen och berättar hur känslan var att kliva på svensk mark igen.

Inga kommentarer: