tisdag 4 maj 2010

Valkomna Johan & Maria

Johan, en av mina basta vanner och hans flickvan har nyligen anlant till staden. De har under senaste aret rest omkring i USA, Australien och Asien. Sista stoppet innan hemgang blev ett besok hos mig och det uppskattar jag. Det blir att visa runt dem sa mycket som mojligt. Ar mitt inne i tentaperiod nu men Johan har vart har forut sa det ordnar sig nog.
Ikvall ska jag och Rin bjuda dom pa middag innan vi tar oss till nagon skybar och sedan vidare ut.

Jag har vart har snart 10 manader och nu ar det bara tva veckor kvar. Johan har ocksa vart borta nastan lika lange och vi fantiserade igar om hur skont det ska bli att komma hem ett litet tag....precis sa lange sa man trottnar pa Sverige (vilket jag garanterat kommer gora ganska snabbt) och sedan langtar tillbaks hit for nasta termin.

Har gjort tva tentor men har fyra kvar sa nu blir det nog ett dopp i poolen och lite plugg.

Inga kommentarer: